Butang Follow

SESUNGGUHNYA KUNCI KEBAHAGIAAN SESEORANG HAMBA ADALAH JIKA DIA MAMPU BERSYUKUR ATAS KURNIA-NYA, BERSABAR ATAS CUBAANNYA DAN BERTAUBAT ATAS DOSANYA

CALON SPM???


hye semua.. sihat? lama kan aku tak update blog ni kan-2?
 dah naik berhabuk 'n' bersarang dah..
bukan tak mau update, tapi buzy lah.. percaya tak percaya aku sekarang 
dah form five lah  weyh..
 macam tak percaya ja kan? tapi kena percaya juga.. 
ha tahun nie memang kena push habis lah dengan family..
  CANDIDATES SPM tuu..harapan keluarga ni..
 haha so aku akan buat yang terbaiklah untuk family aku.. 
sapa tak mau kejayaan weyh??  habaq sat..
hmmm but the way aku rasa bersyukurlah sebab baru-baru ni 
exam ujian pernilaian 1 aku tak ada yang fail.. 
ALHAMDULILLAH lah kan..tapi ni baru penilaian, tak peperiksaan lagi..
 so aku akan terus berusaha untuk mendapat kejayaan yang aku 
impikan dah aku akan banggakan family aku..
sebenarnya target aku dalam SPM 6A ja.. tapi atas nasihat dari kawan-kawan 
aku yang mengatakan bahawa "biar kita target 8A+ terus sebab kita akan
 usaha untuk dapatkan apa yang kita target, sekurang-kurangnya kalau kita 
tak mampu buat, kita akan jatuh siki, mybe 7A atau 6A, tapi kalau kita target sikit 
, dia akan lebih menurun" itulah yang dikatakan oleh kawan-kawanku...
 so target aku untuk SPM 8A+  lah jawabnya.. hahah..
 so kepada candidates-2 SPM kena ingat,
 tahun ni tahun yang paling penting untuk kita.. 
So belajarlah bersungguh-suungguh untuk menempah kejayaan 
yang kita impikan k..
 k lah sampai sini jah..
nanti ada masa aku update lain k, bye Assalamualikum...

No comments:

Post a Comment