Butang Follow

SESUNGGUHNYA KUNCI KEBAHAGIAAN SESEORANG HAMBA ADALAH JIKA DIA MAMPU BERSYUKUR ATAS KURNIA-NYA, BERSABAR ATAS CUBAANNYA DAN BERTAUBAT ATAS DOSANYA

Uhibbuki Fillah

Salam satu Malaysia. Nak cerita la pasal kawan. Kawan, Kawan adalah orang yang mewarnai kehidupan aku sewaktu berjauhan dengan keluarga. Banyak yang aku lalui sepanjang aku belajar di IPTA sama ada suka atau duka adalah semuanya bersama kawan. Di IPTA ni lah aku banyak mengenali pelbagai jenis ragan manusia. Ada yang boleh buat KAWAN dan ada yang boleh buat LAWAN. Itu lah manusia, hasrat dengki dalam diri tak pernah luput dalam diri.
THROWBACK 18 march 2015, dengan rela hati meminta kawan-kawan sepejuangan untuk melibatkan diri dalam aktiviti Bunny Rush anjuran Politeknik Metro Tasek Gelugor yang dibuat  oleh senior senior untuk melengkapi markah mereka dalam minggu Pengajian Am. Amat menyeronokkan lagi apabila aktiviti yang kami join hanya untuk suka-suka telah memdapat tempat KEDUA. Seronok ! seronok! seronok! Hanya Tuhan saja yang tau betapa happy nya kami.






Happy always. Terima kasih kepada kawan kawan kerana hasil usaha semangat berpasukan kita dapat hadiah. Apa pon harap selepas ni kalau ada aktiviti macam ni lagi kita dapat join lagi, sebab dari sini kita dapat mengeratkan lagi silatulrahim sesama kita.

#smile

No comments:

Post a Comment