Butang Follow

SESUNGGUHNYA KUNCI KEBAHAGIAAN SESEORANG HAMBA ADALAH JIKA DIA MAMPU BERSYUKUR ATAS KURNIA-NYA, BERSABAR ATAS CUBAANNYA DAN BERTAUBAT ATAS DOSANYA

Rindu




Huhh.. Hari-hari mengeluh. Biasa lah kan manusia, mengeluh ja tau. Hmm tak tau nak cakap apa, tak tau nak tulis apa, tak tau nak karang apa, yang aku tau sekarang ni aku rindu. Rindu seseorang yang pernah aku sayang, rindu seseorang yang aku masih sayang. Rindu sangat sangat hanya Tuhan saja yang tau bertapa rindu nya aku pada insan tersebut. Hati kuatkan lah, diri kuatkan lah untuk tempuhi segala dugaan. Diri ini hanya mampu menangis dan terus menangis untuk meratapi insan yang amat aku rindui. Tak dapat nak ungkap dengan lebih mendalam kerana hanya diri ini sahaja yang mampu mengerti apa yang dirasai. Why must be like that. Hmm tak tau lah apa nak jadi kat aku. Aku berharap sangat insan yang aku rindui itu merasa seperti mana yang aku rasa. Sakit nya menanggung rindu. Perit Perit and Perit. Cerita lah kat sesiapa sekali pon, mereka tetap tidak akan memahami. Hidup ini menderita kerana Rindu yang menghantui. Apa pon semonga Tuhan sampaikan rindu aku buat si dia yang sangat aku rindui. AMIN.




No comments:

Post a Comment