Butang Follow

SESUNGGUHNYA KUNCI KEBAHAGIAAN SESEORANG HAMBA ADALAH JIKA DIA MAMPU BERSYUKUR ATAS KURNIA-NYA, BERSABAR ATAS CUBAANNYA DAN BERTAUBAT ATAS DOSANYA

Selesai Final Projek

Salam Sejahtera, Salam Satu Malaysia buat semua. Alhamdulillah selesai sudah perbentangan final projek untuk semester ini. Setelah bertungkus lumus menyiapakan nya selama 5 minggu akhirnya selamat sampai di tangan lect. Game kami yang dibuat secara berkumpulan seramai dua orang yang terdiri daripada Nur Khairun Nisa Binti Ariffin DAN seorang kawan aku iaitu Fasehah Arma Binti Mohd Rasid yang bertajuk MIKEY AND CHEESSE.  Game kami tak dak lah sehebat budak-budak kelas yang gempak. Game kami hanya biasa biasa, cukuplah kalau game kami dapat run tanpa ada sebarang error. Kalau buat game gempak gempak pon, bila pegi present depan lect tak dapat nak run tak guna jugak kan. Biar game simple asalkan dapat run dengan baik. 
Kritikan demi kritikan yang kami terima kami harungi dengan tabah untuk menyiapkan game ini. Malah ada yang iri hati , dengki , hati busuk, jeles dan sebagainya dengan mengatakan game kami dibuat oleh budak lelaki. Padahal hanya meminta sedikit pertolongan dari budak lelaki tersebut. Orang selalu kata, tak tahu tanya, dah kami taktau kami tanya la budak laki yang tau, yang hang jeles kenapa?? awat game hang tak siap?? game hang tak dapat run?? ka hang jeles kami rapat ngan budak laki tu??Hmm...mulut orang mana kita boleh tutup. Namun ada yang salah anggap yang mengatakan semua game kami budak lelaki tersebut yang buat. Sapa tak hangin bila game yang buat sendiri dengan bertungkus lumus hasil usaha sendiri dikatakan orang lain yang buat. Itu fitnah !! bawa bawa lah taubat noh. Sebelum kata kat orang tu, siasat dulu. Takot sia-sia ja dapat dosa free.
Tapi kata-kata hang kami buat sebagai angin yang lalu sahaja. biar lah hang nak kata apa pon kata kami. Kata lah selagi mampu.













'












 Terima kasih aku ucapkan kepada rakan seperjuang kerana hasil usaha kita bersama tanpa ada sebarang pergaduhan kita dapat menyiapkan final projek kita dengan baik. Harap untuk sem yang seterusnya dapat bekerjasama lagi untuk membuat final projek.Tetapi tak tau lah kalau ada yang tak bagi kita bekerjasama lagi. Apapon tengok lah sem yang seterusnya. 

#Smile

No comments:

Post a Comment