Butang Follow

SESUNGGUHNYA KUNCI KEBAHAGIAAN SESEORANG HAMBA ADALAH JIKA DIA MAMPU BERSYUKUR ATAS KURNIA-NYA, BERSABAR ATAS CUBAANNYA DAN BERTAUBAT ATAS DOSANYA

HABIS SUDAH SEM 2

Alhamdulillah selesai sudah final exam untuk semester 2. Bersyukur kehadrat Ilahi kerana memberi kesihatan yang baik untuk aku menyempurnakan semester 2 dengan jayanya. Terima kasih kepada lecture yang sudi mengajar semasa semester dua ini iaitu Puan Suhaila, Puan Rasma, Cik Salbiah, Puan Eriyawaty, Puan Sulliatie, Puan Sharifah Nurul Huda, Sir Hafizol dan akhir sekali Puan Hazleena sebagai PA kami untuk semua semester. Hasil usaha semua lecture ni lah aku dapat tamatkan semester dua tanpa ada sebarang masalah.
Sehari selepas exam, tak tau nak buat apa so dengan rela hati datang lepak Mcd dengan minah senget arma ni. Seharian di Mcd tak terasa apa. Kalau duduk rumah ni mau kami berdengkur tido. So untuk mengelakkan daripada kami tido sepanjang hari , baik kami habiskan masa untuk kami date dua. Sorry apek. aku pinjam awek hang sat nah. Ajak lepak sebelum aku balik Sungai Petani and arma balik Sungai Buloh untuk cuti semester selama dua bulan. Mesti rindu gila kat semua housemate yang gila-gila ni. 
Cuti Semester selama dua bulan. Yang aku tau apa yang aku rancang tak akan menjadi. Rancang nak kerja, tapi ayah dah warning siap-siap dah kena amik lesen kereta bagi lepas dulu baru boleh kerja. So gaji aku hanya kan dapat untuk sebulan ja lah, sebab komfom-komfom lah aku dapat keja sebulan ja.. Hmm apa pon redha la.. Bagi dapat lesen kereta lepastu  kerja, lepastu masuk poli balik, Tak yah fikir pasal lesen keta dah lepas ni.
Apapon cuti ni harap dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin. Harap tak buat kerja yang sia-sia. and harap juga cuti kali ni menyeronokkan dan tak membosankan dari cuti-cuti yang sebelum ni.
That alls.Thanks
#Smile

No comments:

Post a Comment